POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I PRYWATNOŚCI

Kto jest administratorem Państwa danych?

INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa („INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k.”) z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 114, 60-401 Poznań, Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy, KRS nr 0000623097, NIP 781-192-96-73, REGON 364-70-20-71, e-mail: biuro@integradiagnostic.pl.

Jakie dane przetwarzamy?

INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. przetwarza następujące kategorie danych:

  1. dane kontaktowe;
  2. dane wymagane do identyfikacji na potrzeby zawarcia umowy, wykonania usługi i wystawienia faktury;
  3. dane identyfikacyjne niezbędne do świadczenia usług on-line;
  4. dane potrzebne do dobrania dla Państwa odpowiedniej oferty marketingowej i usług INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. (np. o usługach INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k., z których korzystali Państwo wcześniej).

Do czego będziemy używać Państwa danych osobowych?

Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać w jednym lub więcej spośród następujących celów:

  1. w celu realizacji działań wykonywanych na Państwa żądanie przed zawarciem umowy,
  2. w celu zawarcia i wykonania umowy, którą zawarli Państwo z INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k.,
  3. w celu wykonania umowy zawartej z INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. na Państwa rzecz jako osoby trzeciej (art. 393 Kodeksu cywilnego), gdy stroną umowy jest inny podmiot,
  4. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k., np. wystawienia faktury lub rachunku,
  5. w celach marketingowych produktów i usług INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k.,
  6. jeżeli wyrażą Państwo taką zgodę i wyłącznie w zakresie, na jaki się Państwo zgodzą, będziemy przetwarzać Państwa dane:
  7. w celu udostępnienia Państwa danych osobowych przedsiębiorcom, z którymi INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. współpracuje, by mogli oni je wykorzystywać w celach marketingowych,
  8. w celu prowadzenia następujących rodzajów badań rynku i opinii: badania ilościowe (ankiety i testy) lub badania jakościowe (wywiady osobiste).

Czy mają Państwo obowiązek podać dane osobowe?

W zakresie, w jakim przetwarzanie Państwa danych następuje w celu wykonania umowy z INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k., podanie przez Państwa danych jest warunkiem zawarcia tej umowy. Podanie danych ma charakter dobrowolny, lecz jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy. W przypadku niepodania danych osobowych umowa nie będzie zawarta. Podanie danych niezbędnych do wystawienia faktury jest obowiązkiem ustawowym i wynika z Ustawy o podatku od towarów i usług. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne, nie jest wymogiem ustawowym lub umownym oraz nie stanowi warunku zawarcia umowy.

Jak cofnąć zgodę?

Można wyrazić zarówno wszystkie zgody lub niektóre z nich, jak i nie wyrazić żadnej.

W każdej chwili mogą Państwo cofnąć każdą zgodę udzieloną INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. w związku z przetwarzaniem danych osobowych bez ponoszenia negatywnych konsekwencji. Wystarczy wysłać e-mail, zadzwonić lub przesłać wiadomość pocztą tradycyjną na wskazane powyżej dane kontaktowe. Wolę cofnięcia zgody można wyrazić w dowolny sposób, jedynym warunkiem jest, aby dotarła ona do naszej wiadomości. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych przed jego dokonaniem, tzn. do momentu cofnięcia zgody przetwarzanie Państwa danych przez INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. jest legalne.

Jak skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych osobowych?

Można to zrobić e-mailowo pod adresem biuro@integradiagnostic.pl.

Na jakiej podstawie będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe?

Podstawą przetwarzania danych osobowych jest, w zależności od wykonywanych czynności:

  1. zawarcie i wykonanie umowy z INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k.,
  2. wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. (np. wystawienie faktury),
  3. prawnie uzasadniony interes INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. (marketing bezpośredni swoich produktów i usług lub wykonanie umowy zawartej z INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. na Państwa rzecz jako osoby trzeciej, gdy stroną umowy jest inny podmiot),
  4. wyrażona przez Państwa zgoda.

Kiedy i komu możemy przekazać dane, a komu na pewno ich nie przekażemy?

Jeżeli wyrażą Państwo taką zgodę, udostępnimy Państwa dane osobowe przedsiębiorcom, z którymi INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. współpracuje („Partnerzy INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k.”), by mogli oni je wykorzystywać w celach marketingowych. Dane udostępnimy tylko tym Partnerom INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k., na których Państwo się zgodzą.

Państwa dane możemy ujawnić odbiorcom, w postaci firm z nami współpracujących i wykonujących zadania na nasze zlecenie i naszą rzecz. W takim przypadku zawarta jest z tymi podmiotami umowa zapewniająca bezpieczeństwo Państwa danych. Z uwagi na to, iż podmioty te często się zmieniają, nie jesteśmy w stanie przedstawić ich kompletnej listy, jeśli chcą Państwo wiedzieć z kim współpracujemy aktualnie, zawsze można o to zapytać.

Nie będziemy natomiast przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego (poza Europejski Obszar Gospodarczy).

Co mogą Państwo robić z przekazanymi nam danymi osobowymi?

Mają Państwo prawo do żądania od INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także możemy je na Państwa żądanie przenieść do innego administratora danych. Odnośnie do przetwarzania Państwa danych w celu marketingu własnych produktów lub usług INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. mogą Państwo wnieść sprzeciw.

Do kiedy będziemy przechowywać Państwa dane?

Państwa dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy łączącej Państwa z INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. lub umowy zawartej przez inny podmiot na Państwa rzecz, a po tym czasie przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń, jakie może podnosić INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. i jakie mogą być podnoszone wobec INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k..

Jeśli Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do wypełnienia tego obowiązku.

Dane przetwarzane na podstawie zgody będziemy przetwarzać do czasu wycofania przez Państwa tej zgody.

Jeśli Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, gdy podstawą tego przetwarzania jest wykonanie umowy zawartej z INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k. na Państwa rzecz, dane będą przetwarzane do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionego interesu stanowiącego podstawę tego przetwarzania.

Jeśli Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, gdy podstawą tego przetwarzania jest marketing bezpośredni swoich produktów i usług, Państwa dane osobowe będą przetwarzane do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu.

Gdzie mogą Państwo wnieść skargę na przetwarzanie danych osobowych przez INTEGRA DIAGNOSTIC Sp. z o.o. Sp. k.?

Jeśli masz zastrzeżenia co do tego, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe, możesz skontaktować się z nami lub wnieść formalną skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Jak nie będziemy przetwarzać danych osobowych?

Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu (np. profilowaniu), które wywołuje wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa, niemniej jednak korzystamy z plików cookies oraz innych systemów rejestrujących ruch na naszych stronach internetowych (profilowanie w celach marketingowych).

Informacja o plikach cookies.

  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Strony i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Strony. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Strony pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    2. utrzymanie sesji Użytkownika Strony (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Strony ponownie wpisywać loginu i hasła;
    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
  5. W ramach Strony stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Strony mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies.
  7. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  8. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Strony.
  9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Strony i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Strony reklamodawców oraz partnerów.
  10. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach np. Polityka ochrony prywatności Google Analytics
  11. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Strony. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences.

  1. Logi serwera.
  2. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
  3. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
  4. czas nadejścia zapytania,
  5. czas wysłania odpowiedzi,
  6. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
  7. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
  8. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
  9. informacje o przeglądarce użytkownika,
  10. Informacje o adresie IP.
  11. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony
  12. Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
  13. Udostępnienie danych.

Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.

Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Sklep upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

  1. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.